יום שבת, 28 במרץ 2009

ניסוי ראשון: מיקסר

הנה אנימציה של 2 שניות:



טוב, אני יודע שזה נראה קצת מת. אבל זה בסדר בתור האנימציה המרונדרת הראשונה שלי אי פעם. אולי חוץ מקנקן התה שזז סנטימטר אחד שעשיתי בכיתה ו' - הייתי בטוח שאני מלך מלכי האנימציות ושלמדתי מספיק. בסדר זה לא נחשב.

מסקנות:
כמובן, זמן הרנדר הוא פסיכי! זה אומנם קליפ של בקושי 3 שניות, אבל לקח לו איזה 3 שעות לרנדר אותו... המחשב שלי הוא אומנם לא חדש מהניילון (עדיין עם ליבה אחת) אבל יש לו גיבוי מכרטיס גראפי חזק יחסית.
פישפשתי קצת וגיליתי שזו היא בעצם אחת (ממעט) מנקודות התורפה של בלנדר: רנדר סופר-איטי ופחות איכותי משל החברות המסחריות ושלמעשה זו הסיבה העיקרית בעיקבותיה מעדיפים להתעסק עם 3d studio או עם maya.
חבל, אני אומר, כי ממילא מפתחים כל שניה את התוכנה הזאת, ואני מניח שעוד מעט - עם צאת גרסה 2.5 תהיה תמיכה גם בתחום הזה.

RayTracing שהיה צריך לחשב:
שלושה מירקמים - מתכת, פלסטיק, שיש. לכל אחד צריך לחשב רמות שונות של מראה, אורות, צללים וצבעים משתלבים.
באנימציה השקעתי בערך שתי דקות, זאת בגלל שלא הצלחתי להבין עד הסוף איך ה - IPO הזה עובד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה