יום שבת, 4 באפריל 2009

שינוי הרגלי עבודה

המיקסר הקודם שעשיתי היה על-הפנים, מהסיבה הפשוטה שהוא היה בנוי בצורה מסורבלת. לא רואים את זה בקליפ, אבל היו בו כל מני שפיצים לא קשורים והרבה יותר מדי זוויות לא הגיונית.
הבנתי שאני עובד לא נכון - עקבתי אחרי כל מני קליפים שמצלמים עבודה של אנשים אחרים על מודלים מורכבים יותר, וזה עדיין לא נראה כל כך מסורבל, אלא נקי ושכל זווית חדשה יש לה מטרה.
שרפתי לעצמי לילה ע"י זה שפשוט לקחתי קוביה ועשיתי עליה מליון ניסויים: יצירת חור באמצע, יצירת חור מרובע, יצירת פנים חדשים וכו'.
כעבור שבוע, משחזרתי מהצבא, המשכתי בניסויים ויצרתי מיקסר הרבה יותר טוב:
(ניתן ללחוץ להגדלה)


ובכן, מכוון שהרגשתי שאני סוף סוף קצת שולט ביכולות המידול, עזרתי אומץ ושלחתי את מרכולתי לאתר The Official Blender Model Repository - Free Blender Resources, שזה, בקצרה, מאגר מודלים חופשי לשימוש הכלל שאנשים תרמו בכיף. הבנתי שמודלים מבוקשים במיוחד הם כלי בית, לכן החלטתי לתת גם אני יד ענווה לפרויקט.
אני מחכה שיאשרו, זה לוקח כ - 24 שעות...

אגב, המיקסר בנוי סבבה, אבל לא הצלחתי לעשות נוזל שיראה ריאליסטי - מהסיבה הפשוטה שהמחשב מתפגר ברגע שדורשים ממנו לעשות סימולציות נוזלים (Fluid), וזה אפילו דבר ידוע גם במחשבים חזקים. אז לא היה לי כוח להתמודד עם זה. וגם לא הצלחתי להוסיף עצמות לכבל החשמלי מאחור (בניתי אפילו תקע!), כלומר - לא הצלחתי לעשות שיהיה קל פשוט לגלגל את הכבל, או להזיז אותו בשקט לאינשהו. בקיצור, בלאגן. את זה אני כבר אלמד בשלבים מאוחרים יותר, אני מניח. אני מקווה...

(תמונת פרופיל. והתקע!)

תגובה 1:

  1. hello
    very good article keep up the great work
    and I just want to add a good render farm in your list
    if you add it it will be great
    vfxfarm fast cloud render farm

    השבמחק