יום שני, 29 באפריל 2013

פרויקט הגמר שלי - פוסט 1

למי שקרא את הפוסט הקודם ותהה - בסוף אחרי הרבה התמרחויות, קיבלתי 10 ימי כלא צבאי.
עכשיו אני מחכה שיגידו לי מתי אני הולך כבר, כי אין כל כך מקום שם...

מכיוון שבערך כל דבר בחיים שלי הסתיים (עבודה, זוגיות, חטיפים), החלטתי שזה זמן טוב לקחת פסק זמן מהכל ולסיים את פרויקט הגמר שלי באנימציה. סיימתי כבר ללמוד במכללה שלי אבל מעולם לא סיימתי את הפרויקט, שמחכה לי בוכה כל יום במחשב. פגשתי יותר מדי בוגרים שהמשיכו בחייהם ומתחרטים כל יום שלא סיימו את פרויקט הגמר שלהם, שלמרות שהיה להם את הרעיון הכי אדיר בעולם - באה המציאות והמינוס בבנק שהביא להם סטירה.
אז מכיוון שממילא לא נשאר לי כל כך מה להפסיד - אין זמן טוב יותר להחזיר נשכחות!

מדי פעם אני אכתוב פוסטים של זרימת עבודה והתקדמות, טריקים שגיליתי ומתכונים מצוינים לתה שטעמתי במקביל.
היעד: להגיע בזמן ל - Suzanne Awards וכמובן לזכות. כי כזה אני - יהיר ללא גבול.
המטרה: לסיים סרטון אנימציה תוך כדי למידת נושאים וכלים חדשים שלא נגעתי בהם ברמה שתשביע את רצוני - ריגינג, blend shapes, ליפסינק, טיקסטור בשימוש בתוכנת Mari, ללמוד איך להשתמש ב - SSS החדש בסייקלס בצורה אופטימלית (או לחילופין להשתמש ב - VRAY), חלקיקים המורכבים מדמויות ועוד.

נושא הפרויקט הוא שירות לקוחות כשהדמויות הן צפרדעים, הנה ה - base mesh לפני שהוספתי שיידינג, טקסטורות או דיספלייסמנט. מכוון שה - SSS בסייקלס עדיין נמצא בשלבי ניסוי ובדיקה, אני אתחיל קודם מהריגינג. זה גם יכריח אותי לתקן את הטופולוגיה עוד יותר טוב, שלא יהיו הפתעות בטיקסטור כשהגוף ימתח את עצמו:


הדבר שהיה לי הכי חשוב להדגיש בצפרדע הוא הרגליים המאסיביות שלה, אחרי הכל זה והלשון הארוכה הן מה שמייחד את החיה הזאת.

במקביל למידול התחלתי לחפש טקסטורות לעור של צפרדעים. הבעיה היא שאפילו תמורת תשלום לא מצאתי משהו טוב מספיק.
אז שמתי הודעה ב - Fiverr - אתר שבו תמורת 5 דולר אנשים יעשו מגוון דברים ותוצרים כמעט בכל נושא - שאני מחפש מישהו עם צפרדעים שיצלם תמונות תקריב ברמה גבוהה של העור שלהן.
לצערי בינתיים פנה אלי רק מישהו עם צבים. עוד מישהי שלחה אותי לאתר הסטוק השיתופי  morguefile.com שכל מטרתו היא להיות אוסף של תמונות סטוק חינמיות או זולות. גם טוב, מצאתי שם רפרנסים מצוינים לצפרדעים.

זה הכל לעכשיו, נתראה בעידכון הבא / כלא.

תגובה 1:

  1. מדהים! אתה כ"כ כשרוני! אפילו שאני לא מתה על צפרדעים.

    ולא הצלחתי למצוא איך יוצרים איתך קשר ישירות, רציתי לומר שבטעות מחקתי תגובה מקסימה שהשארת לי על הויקינגים, בגלל הסמארטפון הטיפש שלי והאצבע הענקית שלי שלא הבדילה בין מחק ל-פרסם.
    אז ממש ממש סליחה, שימחת את לבי!

    השבמחק